اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های زیبا

اس ام اس احساسی



اس ام اس های زیبا

این حقیقته؟؟
میگن عاشقا عشقشون رو خوشگل می بینن !!!
 این دفعه که دیدمت خیلی ناز و خوشگل شده بودی
 نمی دونم حکایت چیه هر دفعه تو خوشگل تر میشی یا من عاشق تر ؟!؟!

  

اس ام اس های زیبا


اینو بدون اگر تموم وجودمم از عشق تو بسوزه
باز هم با خاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم


اس ام اس های زیبا


ساقی زمن پرسید که جانا آرزویت چیست ؟؟
بگفتم بودن آن دوستی که جز او آرزویی نیست مرا


اس ام اس های زیبا


نازنینم همه هستی همه مستی
بی توام بی همه هستی
هرچه دارم با تو دارم
با توام با شور و مستی
عشق و رویا عشق و هستی
در کلامم در نگاهم
موج عشق و موج هستی
همه آرامش ، همه آرام تو هستی


اس ام اس های زیبا


زیباترین جهان را برای من تو ساخته ای
 اینجا در دلم وقتی که هستی …


اس ام اس های زیبا


قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
 مرا در خود کشیدی ای برمودای من …


اس ام اس های زیبا


هنوز اون روز فراموشم نمیشه
که با دست قشنگت روی شیشه
کشیدی عکس قلبی و نوشتی
واسه امروز و فردا و همیشه


اس ام اس های زیبا


قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت
 جوهر از شیشه ذات ، کاغذ از صفحه دل
 نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را …


اس ام اس های زیبا


درد هایم را دوست دارم
وقتی درمانش تویی !


اس ام اس های زیبا


اشتهایم باز شد از بس صدایت را شنیدم
و دلم برایت ضعف رفت …


اس ام اس های زیبا


نبی در چاه افتاد و تو در دل من
او عزیز مصر شد و تو عزیز دل من


اس ام اس های زیبا


تنهایی را دوست ندارم
 اما دوست دارم در قلب تو تنها باشم تنـــهای تنـــها


اس ام اس های زیبا


همه به زخمشون دستمال میبندن
 اما من به زخمم دل بستم !


اس ام اس های زیبا

لامصب
آسمون دلم دیگه طاقت بی ماه موندنو نداره … زود برگرد !


اس ام اس های زیبا


سرت را که روی سینه ام بگذاری
 هیچ صدایی نخواهی شنید …
قلب من طاقت این همه خوشبختی را ندارد !


اس ام اس های زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد