اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس عاشقی sms asheghi

اس ام اس های گلچین شده



اس عاشقی
sms asheghi



 بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگترین روزم روز دیدار توست.

  

اس عاشقی
sms asheghi



 اگه این روزا حس کردی توی قلبت

بجای صدای “تاپ تاپ “صدای اره و تیشه میاد نترس!

مریض نشدی “من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم”


اس عاشقی
sms asheghi



 پلکهای مرطوب مرا باور کن ،

این باران نیست که میبارد ،

صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند


اس عاشقی
sms asheghi



 بوسه اختراع طبیعت است

برای هنگامی که کلام قادر به بیان احساسات نیست


اس عاشقی
sms asheghi



 هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که…… ماهشون مال منه


اس عاشقی
sms asheghi



 تقدیم به زیباترین شقایق دنیا،

دوستت دارم نه به آن خاطر که دوستم بداری

بلکه به آن خاطر که لایق دوست داشتنی


اس عاشقی
sms asheghi



 من یه نامه ی عاشقونه ام بازم کن:

محتاج کمی نوازشم نازم کن.


اس عاشقی
sms asheghi



 در تنور عاشقی سرد مکن ،

در مقام عشق نامردی مکن حرف مردی یزنی مردانه باش ،

در سرای عاشقی افسانه باش


اس عاشقی
sms asheghi



 هر کجا که هستی بلوتوث قلبت رو روشن کن

تا تمام وجودم رو برات سند کنم.


اس عاشقی
sms asheghi



 می دونی بازی روزگار چیه؟؟

این که تو چشم بذاری من قایم شم.

بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی!


اس عاشقی
sms asheghi



 اول به نام عشق . . .

دوم به نام تو . . .

سوم به یاد مرگ . . .

بر لوح شیشه ای قلبت بنویس :

یا تو و عشق ، یا من و مرگ زمان!

به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست ….

بوسیدن قول ماندن نیست …..

و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست !


اس عاشقی
sms asheghi



 من اون ماهی قرمز کوچول وهستم تو دل شیشه ای تو

مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم


اس عاشقی
sms asheghi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد