اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس فاز سنگین sms faz sangin

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


وقتی با ۱ انگشت به سمت کسی اشاره می کنی و مسخرش میکنی
 اگه خوب به دستت دقت کنی ۳ تا انگشتت به سمت خودته

  

اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


انسانها یک به یک در خاک رفتند یکی شاد و یکی غمناک رفتند
چون باید رفت از این خاک خوشا آنها که مثل گل پاک رفتند
من تو هستم و تو من نیستی ، باید فاصله ها را برداشت
 شاید تو من شوی و من نیست شوم .


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


توی دنیای کودکان هرکی زودتر بگه دوست دارم برندست
 اما تو دنیای بزرگترا هرکی زودتر بگه دوست دارم بازندست
 کودکی باش و نباز .


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


کاش بر ساحل رودی خاموش عطر مرموز گیاهی بودم
 چون بر آنجا گذرت می افتاد به سر و پای تو لب میسودم


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


میگند قلب آدما اندازه مشتشونه
 ولی چطور یه دنیا مهربونی ، یه آسمون صداقت
 یه کهکشون محبت ، یه دریا عشق توی مشت تو جا شده


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


عشق را
از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را
پر از بوسه های بی پاسخ میکند


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


آنکس که دوستش داریم هرگونه حقی برما دارد
حتی اینکه دیگر دوستمان نداشته باشد


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


مجنون را به محکمه عدل بردند و گفتند توبه کن
 گفت خدایای عاشقم عاشقترم کن


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم
 از همین فاصله دور تورا میبوسم


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin


مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا
 مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر دردناک اما عاشق


اس ام اس فاز سنگین
 sms faz sangin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد