اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تیکه دار جدید sms tike dar jadid

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



از فردا بیشتر مراقب باش
تقاص ِ اشک های ِ امشب ِ من
سنگین تراز تمام روزهایی است
که عاشقانه گریه کردم…

  

اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است
به لجن میکشی واژه ها را


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو
 ایراد از تو نیست !
مگس هیچوقت سمت گل نمیره ؛
همیشه میره سمت یه چیزی مث خودش !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم !
نه دورت


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



نمی خواهم بعد از مرگم
به احترامم یک دقیقه سکوت کنی !
اکنون که زبانت نیش دارد ؛
دهنت را ببند … !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم
ازم انتظار نداشته باش که
دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



ﻛﻼﻍ ﭘﺮ گنجشک ﭘﺮ
ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻧﭙﺮ ؛ ﺑﻲ ﺯﺣﻤﺖ “ﮔﻤﺸﻮ” ﻋﺰﻳﺰﻡ …


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



به بعضیام باید گفت:
اگـــــه حس میکنــی خیلـــــــی بارتـــــه
واست” گاری ” بگیرم !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می‌شن
مثله (پنیر تازه رسید) رو شیشه‌ی بقالی
یا مثله (دوست دارمٍ) تو


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد