اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه زیبا sms asheghane ziba

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


نگران نباش! نمیشود دوستت نداشت
لجم هم بگیرد از دستت…
دفترچه خاطراتم پر از فحش های عاشقانه میشود…!

  


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


ناسپاس از عشق پاکت نیستم
 من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
 روی حرفم تا ابد می ایستم!


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست !
برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


از من می پرسی چرا این روزها این قدر آرامم و من لبخند می زنم …
آخر تو بگو مگر آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد
همیشه هستی
 همین حوالی


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


برایم تعریف کن
 هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد ؟


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


ندارم من نظر جز بر نگاهت
ندارم من طلب جز روی ماهت
ندارم من دلی جز عاشق تو
 نباشم من دمی جز در پناهت


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو
به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو
من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت
هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….
پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند
بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند
مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد