اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه دوستی sms asheghane dosti

اس ام اس دوست داشتن



اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti


کسی آیا می داند
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”
به چه می نازد الفبا

  

اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



نیلوفرانه دوستت می دارم
من درست مثل خودم
 هنوز و همیشه دوستت می دارم


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



همه مـــرا با خنده ی بلند میشناسند
و بیچاره بالشم
 با گریه های بیصدا …
عاشقی بد دردیست …


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



روزی کــه با تـو شروع نــشود
اصلا نمی ارزد بــه شب برسانی اش …


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ،
“تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



من که نباشم دنیا یــک “ من ”کـــم دارد
تو که نباشی من یــــک “ دنیا ” کــم دارم …


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



تــو تغییر نور را در آسمان تماشا میکنی و مــن چشمهای تو را …


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



من ز گهواره تا گور به جای دانش ،
تو را میجویم …


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



ما هرگز به هم نمیرسسیم
اما من بهترین غریبه ات میمانم
غریبه ای که تورا همیشه دوست خواهد داشت


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti



قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم !
فقط بگذار از”دال تا مــیم” بگویـــم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم” …
دیگر ” لام تا کام ” حرفى نمیزنم


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghane dosti

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد