اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک عاشقانه زیبا payamaka asheghane ziba

اس ام اس رمانتیک



پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



بانو !
آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا …
من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم …

  

پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



بگو دوستت دارم شهیدم کن …
مالیات ندارد این گلوله ای که
 از دهانه لبهایِ تو شلیک می شود !


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است
 وقتی که به تو نگاه میکنم …


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



ابراهیم که نیستم میگذاری میروی
این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



دوام نمی آورم سردی پاییز امسال را
باید کوچ کنم به قشلاق آغوشت


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



تمام شهر خوابیده
 من از فکر تو بیدارم …


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم …
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
 نترس ، جریمه اش با من !


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



به ماهی ها نگفتم تو دریایی
اما تمام رودخانه ها دنبال تو می گردند !


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba



روزهایی که می بینمت
 نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم …
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است …


پیامک عاشقانه زیبا
payamaka asheghane ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد