اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

عکس و اس ام اس تنهایی aks va sms tanhayi

اس ام اس تنهایی



عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



مثل آتیش تو صحرا
یا که طوفان تو دریا
مثل ظلمت توی شب ها
جون به لب موندم و تنها

  

عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi


من تنهایم، تو هم تنهایی
بیا با هم تنها باشیم


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



اگه می دونستی چقدر تنهام
 همیشه برام اشک می ریختی
اگه می دونستی همیشه اشک می ریزم
 هیچوقت تنهام نمی ذاشتی


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



راضیم به خوشبختیت حالا با هر کی باشه
گرچه دل من تنها شده، ولی یاد تو همیشه باهاشه


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه
وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه
تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم
تنها می مونه دستم با این دل شکستم


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



یکی تنهاست، تنها اومده
تنها مونده، تنها یه آرزو داره که تو تنهاش نذاری


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



تو نباشی تا قیامت بی کسم، در تمام زندگی دلواپسم


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



سهم من از این عشق، یک نقطه چین شد
او رفت و این دل تا ابد تنهاترین شد


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



یه سوال دارم! کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد؟
من که نه سنگ بودم و نه کوه، پس چرا تنها شدم؟


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi



خدا تنهاست ولی ما که خدا نیستیم
فریادها مرده اند و سکوت جاریست
تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است
می گویند پس چرا تنهاییم؟‎


عکس و اس ام اس تنهایی
aks va sms tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد