اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2 SMS Ziba




اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس

شیرها خاطرشان هست که آهوی منی
  


اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




همه گفتند:

بخشش از بزرگان است

من بخشیدم و هیچ کس نگفت چقدر بزرگ شدى

همه گفتند بلد نبودى حقت را بگیرى



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




گاهی آنقدر دلم هوایت را می کند

شک می کنم به اینکه این دل مال من است یا تو . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟

متاسفم که اون نیستم !

ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم

درد بی او بودن نیست تاوان با او بودن است



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




کوه ها جابجا شدند

وقتی که بسامد صدایم را

با دوستت دارم امتحان کردم!



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست تو بی نهایت عزیزی



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




چه فرقی میکند عاشق تو باشم

یا رنگین کمان وقتی هردو هفت خطید!



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




سوزنبــان پیــری شـــده ام

که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد

نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba




تنهایی فقط تنبیهی است

برای روزهای دوست داشتن او !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 2
SMS Ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد